Un proiect CRM este aproape întotdeauna asociat cu echipele de vânzări. Astăzi a devenit o parte integrală a funcțiilor de marketing, comerț și service (am enumerat doar câteva) în orice firmă ce prestează servicii către alții sau firme de vânzări.

CRM evoluează prin colectarea constantă a datelor clienților, analizarea acestora și utilizarea cunoștințelor acumulate pentru a aprofunda relațiile și a îmbunătăți rezultatele afacerii. Permite oricărui angajat orientat către client (sau oricărui angajat care îi susține pe angajații orientați către client) să transmită mesajul „Vă cunoaștem și vă prețuim”.

Un sistem CRM vă susține dincolo de procesul de vânzare, fapt esențial pentru performanța afacerii. Prin intermediul cunoștințelor aprofundate despre client, companiile pot:

  • Să ofere și să vândă produse de completare, la momentul potrivit, în modul potrivit și la prețul potrivit
  • Să ajute echipele de service să rezolve mai repede problemele
  • Să ajute echipele de dezvoltare să creeze produse și servicii îmbunătățite

Care este obiectivul unui proiect CRM?

Scopul unui proiect CRM este de a dezvolta un program la firma pentru a susține relații puternice, productive și loiale cu clienții, oferindu-le acestora experiențe informate și superioare în fiecare etapă a colaborării cu dvs. De ce? Pentru a îmbunătăți achiziția și retenția clienților. Această idee centrală este învăluită în jurul strategiei dvs. de relații cu clienții. Îmbunătățirea achiziției și reținerii clienților se realizează, în mare măsură, prin furnizarea de experiențe care să îi determine pe clienți să revină. Atât ca strategie, cât și ca instrument, CRM oferă informații pentru aceste experiențe.

Ce face un sistem CRM?

Un sistem CRM colectează, corelează și analizează toate datele despre  un anumit client, incluzând informațiile despre client, interacțiunile cu reprezentanții companiei, achizițiile, solicitările de servicii, activele și propunerile. Sistemul oferă apoi o interfață care le permite utilizatorilor să acceseze acele date și să înțeleagă fiecare punct de contact. Prin această înțelegere se construiește baza unei relații solide cu orice client.

De asemenea, datele despre clienți pot fi agregate pentru a popula modelarea comisioanelor, prognoza vânzărilor, segmentarea teritorială, proiectarea campaniilor și inovațiile de produse, cât și alte activități de vânzări, marketing și service, toate acesta putând ajuta la optimizarea achiziției și retenției clienților cât și la eforturile de generare a veniturilor.

Software-ul și instrumentele de managementul clienților vă ajută să simplificați procesul de implicare a clienților, să stabiliți relații strânse cu aceștia, să dezvoltați loialitatea acestora și, în cele din urmă, să creșteți vânzările și profiturile companiei dvs.

Contactează acum un reprezentant Codelines Web pentru o discuție privind o soluție CRM pentru compania dvs.

proiect crm

Caracteristici și beneficiile unui proiect CRM

Aveți de ales dintre multe tipuri diferite de CRM și furnizori. Cu toate acestea, noi ne-am axat pe câteva funcționalități pe care ar trebui să le căutați la orice program– indiferent că este un sistem CRM sau orice alt program pe care îl evaluați el ar trebui:

  1. să fie ușor de utilizat, altfel oamenii nu îl vor folosi;
  2. să se încadreze în bugetul dvs. și să ofere o rentabilitate a investiției (ROI) adecvată;
  3. să se integreze bine cu alte sisteme.

Aveți nevoie de date corecte și coerente pentru acea perspectivă la 360 de grade asupra clienților dvs. și, dacă nu aveți încredere în integrarea CRM/back-office, nu puteți avea încredere în date.

Planificarea vânzărilor, managementul ofertelor și teritoriilor, prognoza și compensarea prin stimulente

Software-ul CRM ar trebui să susțină planificarea vânzărilor, managementul ofertelor și teritoriilor, prognoza și compensarea prin stimulente. CRM este conceput pentru a vă ajuta să vindeți mai mult, iar aceste seturi de soluții:

  • se vor asigura că mai puține oferte valoroase trec neobservate;
  • vor oferi o imagine completă asupra tranzacțiilor care urmează să se concretizeze;
  • vor indica reprezentanții de vânzări care își vor îndeplini ținta;
  • vă vor ajuta să planificați campaniile de marketing și să gestionați mai eficient resursele răspândite între diferitele teritorii de vânzare;
  • vă vor arăta ce eforturi ați depus și dacă aceste eforturi au generat rezultate.

(Sursă: Descriere CRM Oracle, oracle.com/ro/cx/what-is-crm)

CodeCRM Cloud

Câteva capturi din diverse secțiuni ale programului nostru CodeCRM Cloud